Amaliy mashg'ulot

08 - Aprel 2022

ORI -120 guruh talabalari Marketing prinsiplari fanidan  fan o'qituvchisi S.Fazliyev boshchililigida amaliy mashg'ulotni o'tash uchun chakana va ulgurji savdo bilan shug'ullanuvchi xo'jalik yurituvchi subyektlarning faoliyati bilan tanishishdi. 

Kichik va o'rta biznes vakillarining korxonaning ichki va tashqi marketingini tashkil etish strategiyalari tahlil etildi.

Marketing miks va unga shunga tegishli jihatlarning tadbirkorlar tomonidan bilib va bilmay amaliyotda qo'llanilayotgani va uning natijalari xususida muhokamalar uyushtirildi.

-Yangi mahsulot yangi bozorga
-Yangi mahsulot eski bozorga
-Eski mahsulot yangi bozorga 
-Eski mahsulot eski bozorga
kirib borishi va bozor afzalliklari hamda kamchiliklari analiz qilindi.